Shop Forum More Submit  Join Login
Reddy? Raggy? by lordnickage Reddy? Raggy? by lordnickage
I'm a terrible human being.

I was experimenting with watercolor brushes to give more of a painted look. Any advice is completely welcome!
Add a Comment:
 
:iconepikkod:
Epikkod Featured By Owner Jun 10, 2017  Hobbyist Digital Artist
Lol this is genius, but it hurts a little at the same time! *gives scooby snack* XD
Reply
:iconlordnickage:
lordnickage Featured By Owner Jun 10, 2017  Hobbyist Artist
Lol much obliged
Reply
:icontori-thephantomblob:
Tori-ThePhantomBlob Featured By Owner Jun 10, 2017  Student Digital Artist
Llama Emoji-66 (Orly) [V3] nuuuu
woh that wall looks realistic
hmmm maybe give more texture to the fur and the highlights on the hair sharper
Reply
:iconlordnickage:
lordnickage Featured By Owner Jun 10, 2017  Hobbyist Artist
Ooh thanks for the advice! Any tips on adding texture to the fur?
Reply
:icontori-thephantomblob:
Tori-ThePhantomBlob Featured By Owner Jun 12, 2017  Student Digital Artist
hmm I guess some emphasis here and there using welll linezzz or brush that has that kind of texture
Reply
:iconlordnickage:
lordnickage Featured By Owner Jun 12, 2017  Hobbyist Artist
Thanks for the advice! I normally use lines for sharing and texture not too good with brushes yet.
Reply
:icontori-thephantomblob:
Tori-ThePhantomBlob Featured By Owner Jun 13, 2017  Student Digital Artist
no prob~~
I seee sammme bruh
Reply
:iconreiyuusama:
ReiyuuSama Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Traditional Artist
whyyyyyyyyy Cry forever Cry forever Cry forever Cry forever Cry forever ;-----;
Reply
:iconjcjonesacp:
jcjonesacp Featured By Owner Jun 9, 2017
My heart shattered
Reply
:iconlordnickage:
lordnickage Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Artist
Because I can. Because nobody can stop me!
Reply
:iconlulu-e:
Lulu-E Featured By Owner Jun 9, 2017  Student General Artist
Angry sock gravity falls icon (broken) Spam-in-a-Box: NOOO Korra Epic Freakout Scream Plz Inside Out Reaction Icon: Sadness 




feels
Reply
:iconlordnickage:
lordnickage Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Artist
Some people just want to watch the world burn. Tucker would have gotten away with it, too, if it weren't for those meddling kids!
Reply
Add a Comment:
 
×


Featured in Collections




Details

Submitted on
June 9, 2017
Image Size
2.2 MB
Resolution
2674×2542
Link
Thumb

Stats

Views
146
Favourites
9 (who?)
Comments
12
Downloads
0
×